CONTACT US
SIGN-IN
share
join us
profile
sign in
support us
contact us
31 October 2019

Nel contesto del progetto di ricerca, il “biologo molecolare per le attività di genomica” si occuperà di lavorare allo sviluppo di nuove metodiche di analisi NGS per la caratterizzazione di marcatori molecolari circolanti e tissutali per la diagnosi ed il monitoraggio delle patologie oncologiche.

31 October 2019

Nel contesto del progetto di ricerca, il “ricercatore biomedico per le attività di proteomica” si occuperà di sviluppare nuove metodiche di analisi per la caratterizzazione di marcatori proteici exosomiali per la diagnosi ed il monitoraggio delle patologie oncologiche.

7 November 2017

A junior research position (one year, renewable) supported by Fondazione Pisa is available at the CNR Institute of Genetic and Biomedical Research, Pisa, Italy.

21 July 2017

u-stem is a one-year Master course held in English at Sapienza University of Rome, in collaboration with Fondazione Pasteur Cenci Bolognetti, for graduated students coming from Medical, Pharmaceutical, Biotechnological and Biological Schools.

20 February 2017

HUB INNOVAZIONE TRENTINO s.c.a.r.l. (HIT) intends to select a candidate for the position of Technology Transfer Specialist in the Biotech field.